לשמור על הבריאות עם פירות קפואים

לשמור על הבריאות עם פירות קפואים

על מנת לשמור על בריאותנו, עלינו לחזק את הגוף באמצעות הויטמינים והמינרלים החיוניים לצורך תפקוד המערכת החיסונית וכל מערכות הגוף. פירות הם מקור חשוב לויטמינים ולמינרלים ויש לשלב אותם בתזונה שלנו. כמו כן, כל פרי מביא איתו ערכים תזונתיים שונים ותכונות מיוחדות המסייעות לגוף בתהליכים הביולוגיים החשובים.

חשוב מאוד לשלב פירות בתפריט, אך לא תמיד הפירות זמינים עבורנו. לפעמים העונה אינה מספקת לנו את הפירות שאנו אוהבים, ולפעמים זה הפירות מתקלקלים במהירות. נפלא שאנחנו יכולים להיעזר בפירות קפואים! כיום ניתן להזמין בקלות מארזי פירות קפואים מכל הסוגים, אלו מבטיחים לנו היצע של פירות בכל עונות השנה וההקפאה אינה פוגעת בערכם התזונתי.

אילו פירות קפואים כדאי לנו לשלב בתפריט? להלן רשימת פירות בהתאם לסגולות שלהם-

חיזוק המערכת החיסונית - פירות רבים מסייעים לחיזוק המערכת החיסונית. ברמת העיקרון פירות קפואים העשירים בויטמין C הם תמיד מומלצים, גם לצורך חיזוק המערכת החיסונית ולמגוון בעיות ובתחומים נוספים, כפי שתראו בהמשך. אך ישנם כמה פירות הנחשבים למומלצים במיוחד כמו אננס, אוכמניות, פפאיה ואגסים.

האוכמניות עשירות בפלבונואיד מסוג אנתוציאנין, זהו נוגד חמצון המסייע למערכת החיסונית. פרי האננס, מלבד שפע הויטמין C, מכיל גם מנגן וברומלין, הלוקחים חלק חשוב בפעילות האנזימים בגוף.

דלקות פרקים - דלקת פרקים שכיחה מאוד בגיל מבוגר, אך לא רק. לפני שאנו מגיעים למצבים הדורשים התערבות רפואית, כדאי לנו לשלב בתזונה שלנו פירות קפואים המסייעים למנוע דלקות פרקים. בראש הרשימה אפשר לשים את פירות היער, על סוגיהם השונים, כמו למשל דומדמניות, אוכמניות, פטל שחור ותותים. אלו הם בדרך כלל פירות שאינם זמינים בכל עונות השנה וגם מתקלקלים מהר, כך שנוח מאוד לקנות אותם קפואים ואף ניתן להשיג מארזים המשלבים כמה מהם יחד (מיקס).

מאבק בסרטן - הגוף נלחם בתאים סרטניים ומחסל אותם בטרם הם הופכים לגידולים היוצאים משליטה. פירות יכולים לקחת חלק חשוב בתהליכים הטבעיים של הגוף ולסייע לו להילחם בתאים סרטניים. גם כאן פירות היער לוקחים תפקיד חשוב בזכות האנתוציאנין הנמצא בהם. גם פירות וירקות המכילים קרטונאידים יעילים במניעת סרטן, אותם תוכלו למצוא בשזיפים קפואים, מנגו ומלון.

שמירה על העור - כולנו רוצים מראה עור צעיר ורענן השומר על הגמישות שלו. העור משקף במידה רבה את התזונה שלנו, וכל חוסר תזונתי בא לידי ביטוי במראה העור. בפירות קפואים אנו יכולים למצוא ויטמינים ומינרלים המסייעים לשמירה על בריאות העור, כמו גם חומרים המסייעים בסינתזה של קולגן. מהבחינה הזו תוכלו למצוא פירות קפואים טעימים במיוחד המסייעים לשמירה על בריאות העור, ביניהם מנגו, מלון ובננות.

חזור לכתבות

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות מאושרות על ידי מנהל החנות לפני פרסומם.