פירות קפואים - גם טעים וגם בריא

פירות קפואים - גם טעים וגם בריא

פירות הם דבר נהדר! הם טעימים מאוד וגם חשובים לבריאותנו. יש להם שפע של שימושים: הם יכולים לשמש כחטיף או קינוח מתוק והם עדיפים על פני כל עוגה. אם יש באפשרותכם לשלב בתזונה שלכם פירות טריים, זה בהחלט מומלץ.

אך בשביל ליהנות מהטעמים והערכים התזונתיים של הפירות, לא חייבים לאכול אותם טריים, ניתן גם להשתמש בפירות קפואים. ולכך, מסתבר, ישנם הרבה מאוד יתרונות.

היתרונות של פירות קפואים:

  1. הערכים התזונתיים בפירות קפואים - פירות הם חלק חשוב מהתזונה שלנו. הם עשירים בויטמינים ובמינרלים ויש להם מבחר של תכונות המסייעות לתהליכים הביולוגיים של הגוף, מניעה והתמודדות עם מחלות. לכל פרי יש תכונות אחרות וכדאי לשלב פירות מסוגים שונים בתזונה שלכם.

לצורך הדוגמה- הפסיפלורה עשירה בויטמינים C ו- A. הראשון חשוב מאוד למערכת החיסונית והשני חשוב לראייה. כמו כן, הפסיפלורה עשירה בסיבים תזונתיים ויכולה לסייע בהפחתת חרדות ולחץ. פרי הקיווי יכול לסייע בבעיות עיכול, להקל על אסתמה ולסייע באיזון לחץ הדם.

אחד החששות שלנו הוא איבוד הערך התזונתי בעת ההקפאה. זה אמנם נכון שירקות מבושלים מאבדים את ערכם התזונתי בעת הבישול, אך זהו אינו המקרה של פירות קפואים. פירות קפואים משמרים את אותם הערכים התזונתיים בעת ההקפאה. מאן, שתוכלו להמשיך ליהנות מכל אותם ויטמינים ומינרלים שהגוף שלכם כל כך צריך.

  1. זמינות בכל עונות השנה - פירות הם אינם מוצר המגיע ממפעל, הם מגיעים מהטבע וכפופים למחזוריות של עונות השנה. בהתאם לכך, לכל עונה יש את הפירות שלה; כולנו יודעים שתותים יש בחורף ומנגו יש בקיץ. אך בזכות האפשרות של פירות קפואים, אנחנו יכולים ליהנות מהפירות האהובים עלינו בכל עונות השנה.

פירות קפואים בחורף מאפשרים לנו ליהנות מכל טעמי הקיץ שאליהם אנחנו מתגעגעים בימי החורף הקרים וליהפך, בקיץ אנחנו יכולים ליהנות מפירות החורף.

  1. מגוון שימושים - לפירות קפואים ישנם שימושים רבים. ניתן פשוט למלא קערה ולהגישה לשולחן האורחים או לקחת למשרד כנשנוש. בימי הקיץ תשמחו לאכול אותם קפואים, כקינוח מרענן או להשתמש בהם לצורך הכנת שייקים צוננים.
    בימי החורף תוכלו לתת להם להפשיר מעט לפני האכילה או להכין מאפים נהדרים המשלבים פירות כמו למשל עוגת פטל או אוכמניות.
  2. נוחות - פירות קפואים נוחים לשימוש. הם מגיעים מוכנים לאכילה. מישהו כבר דאג לשטוף, לחטא, לקלף, לגלען ולחתוך עבורכם. כל מה שנותר לעשות זה לאכול אותם וליהנות מהם. אנשים רבים נוהגים לקנות ולהקפיא פירות ואז הם צריכים לעשות את כל הדברים בעצמם - יותר נוח לקבל פרי ארוז ומוכן לשימוש. חשוב גם לציין כי הפרי הטרי מאבד הרבה מערכו התזונתי מרגע קטיפתו ועד שהוא מגיע הביתה, אם זה בהובלה ממקום למקום ואם זה בחשיפה לאוויר לא נקי ולידיים רבות.

פירות קפואים בחורף

רוב העצים מצמיחים את הפירות לאחר האביב, וכך אנו יכולים ליהנות מקיץ מלא ועשיר בטעמים. החורף הוא לא התקופה המועדפת עבור אוהבי הפירות - ההיצע מצומצם והמחירים גבוהים.  אך בעזרת פירות קפואים ניתן להביא את כל טעמי הקיץ גם אל העונה הקרה. זהו יכול להיות פתרון מעולה לאירוח, כך תוכלו להפתיע את האורחים שלכם עם צלחת פירות קיצית ואולי אפילו עם סלט פירות טעים שהם לא ציפו לו.

החורף הוא התקופה בה נחלשת המערכת החיסונית שלנו ובה אנו חשופים לכל מיני מחלות חורף, זוהי התקופה בה הגוף שלנו זקוק לויטמינים ולמינרלים חשובים.

באופן אירוני, הטבע מספק לנו שפע של פירות בחורף, שרובם לא גדלים באקלים שלנו, לכן אנחנו לא רגילים לאכול מספיק פירות ואנו עלולים לסבול ממחסור בויטמינים המגיעים מהפירות. פירות קפואים מאפשרים לנו להביא את כל אותם הויטמינים של הקיץ, האביב והחורף, וכך לשמור על בריאותנו. פרי האננס, למשל, פרי קיצי מובהק ונדיר בישראל, מכיל כמות גדולה של ויטמין C, ויטמין B, מגנזיום, אשלגן, חומצה פולית ונוגדי חמצון. גם הליצ‘י הוא  מקור חשוב לויטמינים ומינרלים ויש לו תכונות המסייעות במניעת מחלות ויראליות, דבר חשוב ביותר בתקופת החורף.

איך אפשר ליהנות מפירות קפואים בחורף?

האם נציע לכם להתחיל להעמיס את הפריזר בפירות בימי הקיץ? לא, ממש אין צורך בזה. כיום ניתן לרכוש פירות קפואים בחורף. יש כבר מי שדאג לשטוף, לקלף, לחתוך ולארוז את הפירות במארזים נוחים לשימוש. אז אין צורך להתחיל להצטייד בפירות בקיץ, פשוט רוכשים פירות קפואים בחורף.

ישנו היצע גדול של פירות קפואים בחורף והוא כולל את כל סוגי הפירות שאתם מכירים ואוהבים. הם כוללים פירות טרופיים אוהבי חום כמו מנגו, בננה, פיטאיה ואחרים. כך שתוכלו ליהנות מהטעמים הפירותיים המתוקים גם בימי החורף.

ולא רק שאתם נהנים מזמינות, אתם גם נהנים מנוחות. הפירות מוכנים לשימוש, ניתן להפשיר ולאכול אותם או להכניס לבלנדר, להכין שייקים ולערבב עם שיבולת שועל חמה. כמובן שהפירות מעולים לאפיית מאפים ועוגות!

מכירים את ההרגשה הזו שכל כך בא לכם ליהנות ממנגו או פרי קיצי אחר דווקא בחודשי החורף הקרים? פעם הייתם נאלצים לחכות לחודשי הקיץ או להסתפק בפירות משומרים שהם ממש לא אותה האיכות או החוויה שאתם מחפשים. מהיום לא צריך לחכות ולא צריך להסתפק בפירות משומרים - בעזרת פירות קפואים ניתן ליהנות מהטעמים, הויטמינים והמינרלים גם בימים הקרים.

אתם מוזמנים ליהנות מהיצע הפירות הקפואים שאנו מציעים באתר.

חזור לכתבות

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות מאושרות על ידי מנהל החנות לפני פרסומם.